به وبسایت دکتر شیما گل محمدی خوش آمدید

 

  • خوش آمدید
  • درباره دکتر 

از آنجا که بیماریهای لثه جزء شایعترین بیماریهای عفونی هستند، هدف از طراحی این سایت ارايه مطالب مفید و سودمند به منظور افزایش سطح آگاهی عمومی در این زمینه و معرفی مرکزی تخصصی جهت انجام جدیدترین روش های درمانی با تجهیزات مدرن و پیشرفته در محیطی کاملا مناسب می باشد

بی تردید سلامتی دهان و دندان جزء جدایی ناپذیر سلامت عمومی بدن است و امروزه در دنیا حقیقت “دهان سالم، بدن سالم” به یک واقعیت انکارناپذیر تبدیل شده است .همه دوست دارند لبخندی زیبا داشته باشند اما داشتن لبخند زیبا فقط به معنای یک ردیف دندان سفید حین لبخند زدن نیست. دیده شدن لثه‌هایی سالم و خوش رنگ نیز یکی از شاخص‌های مهم لبخند زیباست. تقریبا ۸۰ درصد مردم در قسمتی از زندگی خود به بیماری‌های مرتبط با لثه دچار می‌شوند. زمانی که فردی به بیماری‌ لثه مبتلا شود، میکروب ها می‌توانند از طریق رگ‌های خونی موجود در لثه اطراف دندان‌ها، وارد خون شده و در سراسر بدن حرکت کنند. این حالت می‌تواند فرد را در خطر ابتلا به دسته گسترده‌ای از بیماری‌ها و مشکلات قرار دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که بیماری‌های لثه می‌توانند عامل ابتلا به بسیاری از مشکلات از جمله سقط جنین، بیماری‌های قلبی و دیابت و … باشند.

برای اطمینان از سلامت لثه و دندان ها، هر فرد باید علاوه بر مسواک زدن و کشیدن نخ دندان، دو بار در سال به دندان‌پزشک مراجعه کند تا در صورت وجود بیماری لثه با بروز اولین علائم تشخیص و درمان آن انجام شود. مشکلات لثه ممکن است در هر شخصی و در هر سنی اتفاق بیفتد، اما این بیماری در بین سالمندان شایعتر است.

درباره دکتر

دکتر شیما گل محمدی در سال ۱۳۸۲با کسب رتبه ۶ آزمون سراسری در رشته دکترای دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شد و پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی با شرکت در آزمون دستیاری تخصصی سال ۱۳۸۹ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تحصیل در رشته پریودنتیکس در دانشکده دندانپزشکی تبریز پرداخت. دکتر گل محمدی پس از کسب مدرک بورد تخصصی پریودنتیکس از سال ۱۳۹۲ به عنوان عضو هیئت علمی مشغول به تدریس در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه لرستان می باشد و به طور همزمان به عنوان پریودنتیست (متخصص جراحی و درمان بیماریهای لثه و ایمپلنتهای دندانی) مشغول به طبابت است.

دکتر گل محمدی عضو بنیاد ملی نخبگان است و طی ۱۰ سال گذشته مقالات متعددی در ژورنال های معتبر علمی خارجی و داخلی به چاپ رسانده و در بسیاری از کنگره های داخلی و خارجی حضور داشته است. وی همچنین دوره های بازآموزی متعددی در زمینه پریودنتولوژی و ایمپلنت برای دندانپزشکان برگزار نموده است.

مطب تخصصی دکتر گل محمدی آماده ارائه خدمات جامع و پیشرفته دندانپزشکی به بیماران گرامی است .

درباره‌ی دکتر شیما گل محمدی

دکتر شیما گل محمدی در سال 1382با کسب رتبه 6 آزمون سراسری در رشته دکترای دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شد و پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی به تحصیل در رشته پریودنتیکس در دانشکده دندانپزشکی تبریز پرداخت. دکتر گل محمدی پس از کسب مدرک بورد تخصصی پریودنتیکس از سال 1392 به عنوان عضو هیئت علمی مشغول به تدریس در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه لرستان می باشد و به طور همزمان به عنوان پریودنتیست (متخصص جراحی و درمان بیماریهای لثه و ایمپلنتهای دندانی) مشغول به طبابت است.

۳ نظر

  1. بسیار عالی

  2. سلام دکتر ایمپلنت کامل چقد هزینش میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *