مزایای ایمپلنت دندانی

مزایای ایمپلنت

داشتن دندانهای سالم قسمت مهمی از شخصیت و زندگی شما را تشکیل می دهد و وقتی که شما دندانی را از دست می دهید به همان اندازه از راحتی زندگی فاصله می گیرید.

شاید پرهیز از خنده به خاطر جای خالی ناحیه بی دندانی، شاید هم لقی دندان مصنوعی حین غذاخوردن، صحبت کردن یا شاید هم عدم توانایی در جویدن کافی غذا که باعث مشکلات گوارشی و تغذیه ای می شود، همگی به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر اعتماد به نفس و سلامت عمومی شما اثر می گذارند. گذشته از این پس از کشیدن دندان استخوان زیرین شروع به تحلیل نموده و به تدریج صورت شما دچار نمای پیری زودهنگام خواهد گردید. بازسازی ناحیه بی دندانی با ایمپلنت، روش درمانی مطمئن برای رفع این مشکلات می باشد. ایمپلنت ضمن سادگی و سهولت روش کار، لبخندی زیبا و راحتی جویدن را برای شما به ارمغان می آورد. مزایای ایمپلنت فراوان است.

  • ایمپلنت ها به طور دائمی و مستقل، فضای بی دندانی را پر کرده و لبخند رضایت بخشی را برایتان به همراه می آورند.
  • در درمان ایمپلنت، مانند سایر درمانها نیاز به تراش دندانهای مجاور نمی باشد و لذا به صورت قابل توجهی از دندانهای سالم شما محافظت می کند.
  • تحلیل استخوان را متوقف نموده و جوانی صورت را حفظ می نماید؛ این کار از پروتز متحرک و بریج ها ساخته نیست.
  • ایمپلنت دچار پوسیدگی نمی شود.
  • بازگرداندن توانایی جویدن، لذا در هنگام صحبت کردن و غذا خوردن احساس راحتی خواهید داشت.
  • لازم نیست ایمپلنت ها را شب ها از دهان خارج کنید و در ظرف آب بگذارید!

درباره‌ی دکتر شیما گل محمدی

دکتر شیما گل محمدی در سال 1382با کسب رتبه 6 آزمون سراسری در رشته دکترای دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شد و پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی به تحصیل در رشته پریودنتیکس در دانشکده دندانپزشکی تبریز پرداخت. دکتر گل محمدی پس از کسب مدرک بورد تخصصی پریودنتیکس از سال 1392 به عنوان عضو هیئت علمی مشغول به تدریس در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه لرستان می باشد و به طور همزمان به عنوان پریودنتیست (متخصص جراحی و درمان بیماریهای لثه و ایمپلنتهای دندانی) مشغول به طبابت است.